Celebra trupa britanica si-a pus pe site-ul propriu al saptelea album de studio, "In Rainbows", la inceputul lunii octombrie, iar fanii au stabilit singuri pretul, gest care a socat industria muzicala.
Formatia a semnat insa un contract cu casa de discuri britanica XL, care va distribui albumul, cit de curind, si in magazinele de specialitate din intreaga lume, mai putin America de Nord. Data lansarii CD-ului nu a fost inca anuntata.
Decizia trupei de a lansa doar pe internet cel mai nou album a creat un precedent in industria muzicala, desi nu se stie ce succes financiar a avut initiativa. Cifre oficiale nu au fost facute publice, iar managerul formatiei a spus ca ceea ce s-a vehiculat in presa, vinzari de 1,2 milioane de exemplare, sunt "exagerari".
Membrii
Radiohead sunt doar un exemplu de artisti care exploreaza noi teritorii in incercarea de a ajunge la consumatori. La inceputul acestei saptamini, Sir Cliff Richard a anuntat ca va scadea pretul celui mai recent album daca vor exista destule precomenzi pentru varianta ce va fi lansata online.
loading...