Prognoze, speculatii, calcule si peste toate vine... realitatea ironica si deseori mult prea dura. De incalzirea globala se vorbea ca despre masinile zburatoare acum 20 de ani, dar iata ca exista deja ambele, mult inainte de termenul propus sau asteptat. Asa imi faceam si eu prognoza disparitiei muzicii de calitate din spatiul mioritic.
Mai bine zis, presimteam ca succesul manelelor la un moment dat va intra in atentia directa a caselor de discuri si pentru a capta mai mult public, vor trece usor-usor la producerea manelelor licentiate. Cum ziceam... doar presimteam. Era mai mult o speculatie semi-obiectiva. Pana acum cateva zile... cand realitatea hidoasa mi-a dat peste nas.
Sper ca mai mult din disperare decat din prost gust, casa de discuri Red Clover s-a gandit sa promoveze o altfel de muzica. Sa nu fie de club, nici de calitate, ci o manea mai pompoasa. Reprezentanta pentru acest "nou curent muzical" este nimeni alta decat o blonda cu o voce la fel de blonda, numita Alessia. Noua printesa corupta de bani si ritmul saltaret ale manelelor, aduce... N-aduce nimic, in afara de o manea cantata in engleza. Asta fiindca probabil a citit niste comentarii precum ca manelele nu sunt cantate in engleza. Ba da! Piesa "Boro Na Sou Po" care in mare parte este alcatuita din instrumentatie tipic maneliste si niste behaituri de oita barsana strangulata, e... manea, ce mai... Asadar de ce mi-a fost frica n-am scapat, casele de discuri au preluat manelele.
Mi-am promis ca stau cumintel in banca mea, ca deh, cei de mai sus sunt noi in industria muzicala, poate trece lumea cu vederea peste ei. Nu mi s-a dat sa visez prea mult. Astazi mi-a facut aceeasi surpriza celebra Cat Music, casa de discuri consacrata pe teritoriul tarii noastre. M-a pus "al' de jos" sa ma uit ce-au mai scos in ultimele cateva saptamani, si am gasit o alta... manea: "Lauryn feat. Sunrise Inc - Gypsy Queen". In timp ce francezii expulzeaza rromii din tara lor, noi se pare ca preluam tot ce este pe tava si asimilat de la ei - mai exact, manelele. La sfarsitul primului minut din piesa, fiecare nerv apreciator de muzica de calitate imi urla de durere, fapt care m-a provocat sa declar razboi impotriva celor care promoveaza muzica de proasta calitate, in special manelele.
Daca aceste critici ale mele la adresa industriei muzicale erau pana acum ironice, pline de sarcasm, acum urmeaza sa tai si sa spanzur. De astazi exista doua categorii de public: manelist si anti-manelist! Tu din care faci parte?
Cel mai scarbos amestec: manele, club, techno, hip-hop, dance. E culmea "creatiei muzicale", superlativul oribilului, sunete odioase care invadeaza creerul, ce mai, coctailul sfarsitul muzicii de calitate. Si cine naiba e Alessia asta, si cu 2 de s(trendy, nu ?), ca aer voce ca si "sora" ei, Inna. Ce-mi plac numele astea cu dubla litera, poate merita sa-mi schimb si eu nic-ul, Cisspa.
Jale mare, dom'le !
daca sunt nelamuriri accept orice provocare pe ID : For_devil_666@yahoo.com "Toate respectele mele pentru Roack'eri,Rapp'eri si Hip-Hop'eri" From the Hip to the Hop!
for_devil_666, adevarul e ca esti un mare imbecil!!!
Accepta adevarul si mergi mai departe.
In anul 2010 tu te lauzi ca esti un rasist nenorocit?
Oricum, felul in care arati, imi da de inteles ca atat poti, atat te duce pe tine bostanu'.
Daca as fi Hitler, tu ai fi primul pe lista mea.
18-09-2010 01:27 de Anonim
Doar unul mare ? Ma refer la imbecil.
Da stii tu ca are bostan ?
Poate o conserva goala, ca bostanul e bun la ceva, la placinta.
18-09-2010 20:34 de Anonim
eu mi-s verde si nu ascult manele, ajung in lagar au ba? :P
dar pe de alta parte i don't hate manelele & nu cred ca e "vina" manelistilor pt aparitia astui gen de muzica, ci a gusturilor, preferintelor etc celor ce le place asa ceva, gudturi si preferinte ce isi au radacinile in cultura, educatia, aspiratiile, visurile etc etc, again, a iubitorilor de manele. Dk merg back in comuna primitiva si le bag alora un betoven si apoi o suita de tobe din tanganika, sansele-s ca la betoven imi sparg capu' cu bolovani iar la aia cu tobele ma vad intrukiparea zeului muzicii.
cam asa ar fi si cu manelele si cei ce le adora, if u know what i mean
mai sa fie, poate ca fara sa vreau am fost sursa inspiratoare a celor ce au facut mannelele, adica manele in ingleza, asa cum a zis easy, or fi citit commentul meu referitor la patriotizmul manelistilor si le-a venit ideea, heh. thnx god, putin probabil ca as fi ca cel/cei ce au inventat bomba atomika.
iar acum sa radem si sa plangem cu alesia ca mi-am facut pan' la urma curaj sa o ascult.
18-09-2010 20:49 de Anonim
18-09-2010 21:07 de Anonim
din respect pt site-ul asta si also, ca o vad pe alicia asta, asaaa, cam inocenta si nevinovata in toata patzania asta, am scris commentul de mai sus referitor la " bara na sau hai pa", cu cerneala indivizibila. cat despre gipsi quin, este intr-adevar la nivelul muzicii pentru pisici, i mean cat music :P. Totusi, daca pisica dumneavoastra are un temperament violent, va recomand sa o anesteziati inainte sa ii puneti spre auditie aceasta piesa.
19-09-2010 00:02 de Sylver Cheetah 53
Oricit de rasisti am, ati fi sau ar fi unii, tin sa reamintesc celor mai putin cunoscatori ca manelele sunt o creatie romaneasca. Nu are legatura cu rromii. Costi Ionita a preluat o idee de la Laurentiu Duta si, astfel, a creat L.A. Dupa care Elegance. Rromii, pur si simplu au preluat din mers din doua motive: 1.Banii; 2.Bani fara efort sau talent.
Cand va citesc comentariile si vad cum va bateti joc de limba romana nu vad mari diferente intre voi si manelisti.Tot inculti sunteti. Nici macar Beethoven nu stiti cum se scrie? Mi se face sila pur si simplu...Pfffui !!!
19-09-2010 01:49 de Anonim
@Sylver Cheetah 53
ai dreptate, rro-manelele (ca sa nu le confundam cu alea vero, turcesti) sunt o creatie mioritica, expresie a imbecilizarii absolute a acestui neam de slugi toante! nu uitati ca grosul consumatorilor de manele nu sunt tigani ci asa-zisi romani.
Sylver Cheetah 53, nu Costi Ionita e fondatorul acestui gen muzical.Genul acesta muzical deriva din muzica de petrecere si are mai multi ani decat Costi de viata.
19-09-2010 03:48 de Anonim
Miam dat seama ca am gresit numele betoven si sa sti ca ma ai facut sa ma simt cu musca pe caciula. asl???
as crede totusi ca multi manelisti suntb baieti destepti care canta pt inculti :P
19-09-2010 03:54 de Anonim
Nu stiam cu ce se ocupa repetentii si c****** din sat... :
s-au apucat de cantat )))
19-09-2010 08:59 de Anonim
wtf!!! nu pot sa imi imaginez cum ar fi ca manelele sa ne reprezinte tara!!! oameni buni avem atata muzica buna in Romania...Dc trebuie sa ascultam manele? Maneaua nu e muzica!!! In tara noastra sunt cei mai buni shi talentati club-eri!!! LOL!!! oare dc imi mai fuck atatea griji stiint ca tara noastra nu va promova niciodata cva bun!!! Suntem cunoscutzi pe plan international ca nijte ...manelari!!! Asta doritzi? Dupa ce ca suntem marginalizatzi de alte state voi promovatzi ce este mai prost si de kkt!!!
asteptam noua revolutie in care maneaua se combina cu death metal...
sa vad eu manelisti prin taverna / flamingo ca-i impusc
19-09-2010 09:49 de Anonim
Mda... tocmai am ascultat cele doua piese demai sus si nu pot spune ca sunt prea impresionat,dar asta nu ma surprinde personal , nu am intalnit nici o piesa din acest gen de muzica care sa-mi faca placere in o a asculta.
Parerea mea e ca "maneaua" nu va disparea si asta din simplul fapt ca are public.Putine persoane in ziua de azi mai isi fac timp si investesc interes in a arunca o privire la imensa mare de curente muzicale si artisti ,pentru a-si dezvolta o preferinta proprie in privinta muzicii ce o asculta.Totul e facut intr-un adevarat stil "fast food" , ai chef sa petreci ? Baga repede un ritm de manea ca poti sa topai pe el fara probleme .
Sa fiu sincer compatimesc un pic asemenea persoane,nu au idee ce pierd.
ops ! am postat comentarul de mai sus fara sa ma loghez.Chestia cu compatimirea imi apartine.
19-09-2010 10:30 de maya
ceva mai naspa nu am auzit! unde e muzica romana!?muzica buna si de calitate??? unde-s cantaretii talentati? ne facem pe zi ce trece tot mai mult de rusine...pacatat,mare pacat...
19-09-2010 10:37 de Anonim si nu prea.
Maneaua, reprezinta incultura la cel mai ialt grad, de aceea e acceptata si ascultata cu imensa traire de majoritatea romanilor.
Cei care asculta aceste infectii ritmate cu texte ce violeaza inteligenta celor care o au, sunt de fapt majoritatea, si asta e dureros. A asculta mizeriile astea e ceva ce vine, in primul rand, din interiorul ascultatorului, e o reflectare a caracterului si modului de a fi, si asta nu e ceva care se invata, e ceea ce il reprezinta pe individ. Acei care au "chemare" spre asa ceva, sunt insensibili la muzica buna, la ceea ce exista in aceasta lume referitor la muzica.
Permite-mi sa te contrazic " Anonim si nu prea".
Am intalnit manelisti reformati, e absolut ridicol sa spui ca cei care au "chemare" spre acest gen de muzica sunt incapabili sa aprecieze cu adevarat un alt gen ,singurul lucru care l-e lipseste este interesul in a explora lumea muzicii in a afla un gen cu adevarat potrivit caracterului lor ,se multumesc cu putin .Treaba lor.
19-09-2010 10:58 de Anonim si nu prea
Aceia de care spui tu, au fost exceptii de rataciti, luati de valul prostiei maselor, dar nu sunt multi "reformatii" de care vorbesti.
19-09-2010 11:16 de Anonim
Ce va mirati?Nu suntem in Republica Manelista Romanica?Psd-ul,ptr.voturile tiganilor le-a transformat din tigani in Romi,iar limba tiganeasca a ajuns romanes!
Nici nu-i de mirare ca ne vom trezi intr-o buna zi cu o behaiala de manea ca imn national a Romaniei!
19-09-2010 13:27 de Anonim
19-09-2010 14:11 de Anonim
problema nu e legata atat de manele cat de cei ce le asculta. lumea are libertatea de a alege ca doar nu le baga nimeni maneaua in ureche cu instructiunea ca tre musai sa ii palca, exista acces pe diferite cai la muzica ce isi merita numele de Muzica dar prin ceva fenomen pur romanesc, ce exista de vreo 2000 de ani, romanul face alegerea cea mai proasta, sansele sunt ca si in muzica sa se intample la fel.
Mai oameni buni, ce aveti de sunteti asa porniti contra manelistilor ? Ca manele sunt excremente ritmate, e f adevarat, dar sa-i omorati pe toti e cam exagerat. Mai bine trebuie educati, asta daca e posibil.
Nu e vorba de manele... e vorba de anumite fapturi care canta manelele.... multe manele suna excelent (ma refer la variantele live pe care le-am gasit pe youtube). Sunt total pe alt stil decat al manelelor... dar... trebuie facuta o selectie... in Romania ori e totul ori nimic? so... alegem nimic... totul nu are cum sa fie.
20-09-2010 01:53 de Tanti Mitu
E greu sa schimbi ceva care deja s-a implementat adanc in 'inimioara delicata' a clasei medii-joase.Va veni in schimb o vreme in care manelele vor disparea ca orice curent muzical, partea proasta e ca nu stim ce altceva mai scarbos va veni. Sper sa nu fie manele psihidelice inspirate din Pink Floyd.
20-09-2010 08:29 de Valentina
Doamne au primit si manelele licenta)
Ma ia cu durere de cap)
20-09-2010 11:37 de Anonim
20-09-2010 20:09 de ioan Tzucu de la Alb
Sa asculte fiecare ce vrea.Eu cant la orga dar cant si manele daca mi se cere.Normal cant folclor si muzica usoara de dans,insa la nunti si chefuri se cer si manele.Nu invinovatzesc pe cei care le plac.fitzi si voi mai tolerantzi.pa la totzi..........
No offense Ioan, dar incultura, prostia, nesimtirea si badaranismul nu merita a fi tolerat. Nici in ruptul capului! De asta suntem o tara de rahat, ca tot toleram gunoiul in jurul nostru...
@MuzicaBuna - citez " incultura, prostia, nesimtirea si badaranismul nu merita a fi tolerat. Nici in ruptul capului!" Corect!
@easycom - citez: "La sfarsitul primului minut din piesa, fiecare nerv apreciator de muzica de calitate imi urla de durere" Ha-ha-ha!
Ar trebui sa deschideti un nou topic: Categoria de articole care se citesc doar dupa administrarea in prealabila de Algocalmin. =)))))))
21-09-2010 03:38 de Anonim
OK, manelele nu se numara printre genurile de muzica ce le ascult, so, numai vreau sa zic, asaa, cum ca daca manelistii nu ar face maldare de bani, nu ar fi atata ura impotriva lor :PPPPPPPPPPPPPPP
21-09-2010 08:43 de Anonim si nu prea
Ce spui tu anonime
Banii sunt departe
Prostul gust si sila
E tot ce ne desparte
21-09-2010 12:23 de Anonim
am crezut ca cine stie ce s-a intamplat dar vad ca e multa prostie scrisa in articolul asta. Se pare ca e scris chiar de necunoscatori ai muzicii, dar care se cred zei .Sa nu fie cu suparare dar asta este adevarul. Maneaua este total diferita fata de stilul asta de muzica. Asta e o amestecatura de prostie care prinde la fraieri si sar cu gura fara sa stie si maneaua e manea. Acum imi dau seama ca majoritatea populatiei asculta versuri si nu muzica . Ar putea face acelasi lucru citind poezii. Muzica din spate e pt cunoscatori !
Daca aia e muzica, ce se aude mai sus, atunci draga mea / dragul meu, please du-te inapoi la gradinita si incearca sa primesti de data aceasta o educatie pe masura.
Iar daca esti de la Cat Music sau Red Clover... I DON'T GIVE A SHIT! Sper sa dati faliment sau sa incepeti sa faceti muzica de calitate in primul rand si apoi bani...
Si uite, cu cata aroganta vrei tu, declar ca fata de cei care considera cele doua piese de mai sus, muzica, eu ma consider un zeu. Amu-i cald afara?
21-09-2010 15:29 de South Park
13.000 de comment-uri de la niste obositi care n au cumparat un album/piesa/single in viata lor dar se plang de casele de discuri ca nu scot ce ar vrea ei sa scoata.iar marea parte dintre voi nu cunoasteti limba romana...in schimb sunteti cunoscatori de muzica
@ South Park: nu stiu cu cine vorbesti, dar eu ma pot mandri cu circa 80 de discuri originale, dintre care 99% au fost cumparate din banutii mei adunati cu grija. Vrei si lista detailata...?
21-09-2010 16:22 de South Park
boss...vreau lista detaliata a productiilor romanesti, da. Si te respect pt faza asta.nu am alta varianta:te cred pe cuvant
21-09-2010 16:46 de South Prak
@cispa: e mai trendy sa ai doi de "S" in Alessia sau doi de "N" in Inna in comparatie cu ai tai doi de "e" in creier.
Cargo - XXII, Nico - Love Mail, Madalina Manole - Best Of, Angela Similea - Best Of, Directia 5 - Ambiental Cosmic, Madalina Manole - O9, Romania New Dance 18 (o compilatie cumparata pentru cateva piese foarte bune gen: BUG, Parazitii, Cargo, Stefan Banica Jr).
21-09-2010 17:21 de South Park
deci pana la urma e o chestie de gust.am un respect pt Cargo si pt Parazitii.dar restul, nu te supara pe mine...nu le consider productii pe care sa dau un ban. Si te rog nu intelege de aici ca dau banii pe cele doua piese discutate aici sau ca dau mai mult de "doi bani" pe ele.
21-09-2010 17:47 de Anonim
ce tampenii.... oare pe aia care le canta, nu-i doare capul? si mai urla toti sa nu mai facem piraterie.... pai daca apare muzica atat de idioata, o sa inceteze si pirateria..ca de cumparat... cred ca nici aia de au produs-o nu ar da bani pe ea.
@ South Park: Nu, sa stii ca nu e vb de gusturi. Multi se ascund in spatele acestei scuze convenabile, fiindca INCA n-a fost nimeni, care... iar restul intr-un viitor articol, in care voi vorbi despre "gusturi". Merci de idee.
21-09-2010 20:35 de Cispa
south in parc:te-a intrebat cineva cum e timpul afara ? Nu suntem toti cunoscatori de muzica, ascultatori da, si aici fiecare are dreptul sa aibe gusturile sale, comprendes muchacho ? Si de unde stii tu ca nu cumpar muzica cu licenta ? Ai habar cata am cumparat pana acum ? Pai nu, si atunci nu mai vorbi, neobositule.
nu am reusit sa ascult melodiile nici macar pana la jumatate
22-09-2010 14:39 de Fred
Wow, am inchis radioul unde mergea Danzig sa ascult cate ceva din zgomotele de mai sus. O sa regret cele 2 minute toata viata. Eu's Anti Manelist
22-09-2010 15:20 de Anonim
nu ajungea behaitul pe romaneste au inceput sa behaie pe greceste si engleza {ma refer la melodia boro na su po!!} e o porcarie!!!!!!!!!!
23-09-2010 00:55 de Ady Brasov
citesc....ce ati scris voi,ce au scris altii...desi pana acum 8 ani ascultam acele "serenade" astazi la 25 de ani ma gandesc ca am evoluat in gandire si le resping acest behait,lalait etc...vreau sa spun ca imi plac Parazitii care au stilul lor de exprimare cam vulgar pentru unii dar intr-o piesa mai veche se gasesc niste versuri memorabile pentru manelisti si anti manelisti...."Imi sare-n brate supa/cand se aud manele/de la taranul de deasupra".....si cu asta cred ca am spus tot
23-09-2010 03:26 de Cristi
manelele nu "este" muzica c nu intelegeti oameni buni? :P:P:P
zgomotu kre`l reproduc "lautarii" nu se poate numi muzica.. copiaza tot ce prind.. macar d ar copia si ei cv klumea sa iasa bn.. dar.. PAUZA ))))
23-09-2010 11:47 de Anonim
DjSunSattva- intradevar primul care a promovat manelele a fost Costi Ionita; Poate ca ele existau mai demult, dar el a fost cel care fiind " cunoscut" din trupa Valahia, unde canta cu Traistariu, a venit la TV ( chiar ProTV) daca imi amintesc bine si am auzit prima oare de manea. Si de aici, cu ajutorul promovarii s-a ajuns unde s-a ajuns.
Oricum acest articol in sine, chiar daca nu asta isi doreste, tot o promovare este, atat timp cat se aduc vizionari in plus pe Youtube cantecelor respective si cat timp persoane in plus aud de respectivele interprete.
E pacat ca nu este promovata muzica adevarata, ca nu sunt promovati cei ce chiar o merita.
23-09-2010 15:13 de jvc
Aceste doua exemple sunt execrabile ! Dar sa stiti ca sunt si piese reusite in categoria "manele". Parerea mea este ca nu trebuie interzise, caci orice este interzis este mai ispititor ! Sa-i lasam in pace pe cei carora le place mesajul transmis de acest gen muzical ! CEL MAI IMPORTANT ESTE SA NU PROMOVAM ASA CEVA !
@ Anonim & JVC: citez: "E pacat ca nu este promovata muzica adevarata, ca nu sunt promovati cei ce chiar o merita."
"Sa-i lasam in pace pe cei carora le place mesajul transmis de acest gen muzical !"
Ca idee generala iti dau dreptate, muzica buna nu prea se promoveaza. Pe de alta parte, acest site probabil este unul dintre cele foarte putine care aduce artisti necunoscuti de publicul roman la suprafata, artisti de foarte mare valoare. Pe langa asta, in acest caz "ignorance" NU este "a bliss". Uite, unde ne-a dus ignoranta ca popor si ca tara. NU. Trebuie sa spunem ce gandim, trebuie sa spunem ce anume ne doare, pana suntem auziti.
23-09-2010 18:43 de crys
cea maiinfecta si excrecabila muzica din toate timpurile
Daca ati citit toate comentariile de sus, ati observat ca nu e niciunul pro-manele. De ce? Simplu! Pentru ca manelistii nu stiu literele ca sa poata tasta!!! Eu zic sa-i lasam in pace pe bietii oameni! In fond de asta am vrut sa scapam de comunism...ca sa nu fim toti ca oile (sa ne imbracam la fel, sa ascultam aceeasi muzica, sa ne uitam la acelasi program tv etc). Este o vorba din biblie ce spune cam asa:'Fericiti cei saraci cu duhul'!!(Adica cei ingusti la minte). Fiecare poate sa asculte ce vrea, cum vrea, cand vrea si cat vrea. Nu poti sa-i spui unuia ce are 2 neuroni obositi ca muzica ce o asculta e de doua parale. Pur si simplu nu-si poate indeparta ceata din cap. Si asta nu e vina lor. Nu e vina nimanui ca mama natura i-a inzestrat pe unii cu mai multa materie cenusie decat pe altii. Ganditi-va cine mai muncea daca toti am fi niste genii!?!....Eu ascult rock, pop-rock si muzica anilor '70-'90. Dar am prieteni care asculta manele si ne intelegem bine. Si la petreceri cand ne intalnim se asculta si Guta dar se asculta si Iris! Nu cred ca e o asa mare tragedie ca unele case de discuri promoveaza aceste melodii!!! Iar moderatorul a prezentat acele case de discuri parca ar fi fost celebrele Polygram, Virgin, Sony etc. Oricum in Romania nimeni nu mai da bani pe muzica...totul se fura de pe internet, asa ca... Doar foarte putini care stiu ce inseamna muzica de calitate si implicit stiu diferenta auditiva dintre un album piratat si unul original....mai cumpara cate un disc. Deci in definitiv nu trebuie sa ne mire nimic! Si oricum mai mult mi-e gandul la amarata asta de tara care se duce dracului si ne apropiem cu pasi repezi de prapastie (daca nu am si cazut), decat de o sclifosita ce a scos o melodie care se aculta o saptamana si apoi dispare ca mai toate altele. Daca pun toate melodiile astea scoase in ultimii 10 ani pe de o parte, iar pe alta parte doar melodia 'Floare De Iris'.....nici nu merita sa-mi bat capul cu cele ce s-au scris mai sus... Hai ca v-am plictisit indeajuns si va doresc sa acultati cat mai multa muzica de calitate! Cu respect ma inclin. Sebastian! P.S. Pentru alte discutii mai importante ma gasiti pe: DjJey2001@yahoo.com
Sebastian, in mare ai dreptate, dar vezi tu, incultura, prostul gust, badarania(fie si in muzica), ne dor, si faptul ca scriem ce ne doare, ce am vrea sa schimbe, nu e rau. Daca nu ar fi si oameni, care macar prin cuvinte sa incerce sa faca ceva, unde am ajunge ? Macar atat ne-a ramas, sa spunem ce e putred si bolnav, chiar si numai in muzica. E o zicala care spune: spune-mi cu cine te aduni, ca sa-ti spun cine esti. Cred ca ar merge si: spune-mi ce muzica asculti, ca sa-ti spun cum esti.
24-09-2010 02:11 de ANONIM Liu_copilul
BOILOR ) E FRUMOASA MUZICA NUMAI FITI TOT CONTRA JEGOSILOR .... GATA PAUZA )) LA DUSHHHHH TOTI CARE ATI COMENTAT ACUM SI MAI VB ) :d =)) E CEVA ASMENATOR CU DUETELE LUI COSTI ALATURI DE BULGAROAICELE ALEA FRUMOASE SI PIESELE MI SE PAR DRAGUTE
Manele frumoase ? Esti tare nene, dar tare dus...., da-ne si noua cateva exemple de aceste "capodopere muzicale".
28-09-2010 12:12 de Norica
Pana la urma piese ca asta atrag cel mai mult atentia, dovada numarul mare de comentarii ) Si nu cred ca ar trebui sa ne mai intrebam cum de au fost produse si promovate, ne putem da usor seama ca nu pentru calitate, muzicalitate, arta...
29-09-2010 17:57 de Anonim
Eu ma gandesc serios de tot sa plec cu tot cu trupa din Rromanica cand vad "minunea asta muzicala"
02-10-2010 22:11 de Ramy
cui ii place ii place .....mie NUU
05-10-2010 17:31 de anonimus
ba terminatule "criticule" asta e o piesa veche greceasca asta nu e manea si instrumentul este buzuchie de pe orchestratie care nu se foloseste in veci la manele.Iti vorbeste un baiat caruia i s-a refuzat single-lul 2 la radio pe motiv ca: piesa e prea muzicala si pe motivu asta e prea moale.Asa ca scutiti-ma cu muzica asta house care bubuie pe toate posturile de c****