Managementul trupei
PET SHOP BOYS a solicitat ca un minimum de cinci cabine sa fie puse la dispozitia trupei si staff-ului pentru concertul de la Bucuresti. Aceste cabine trebuie sa fie separate si securizate, aflate in apropierea culiselor scenei de concert. Localizate in acelasi spatiu si aranjate in asa fel incat sa permita o singura cale de acces spre scena, cel putin trei camere dintre acestea trebuie sa fie disponibile 24 de ore din 24. In schimb, doua camere trebuie sa ramana la dispozitia trupei si staff-ului dupa-amiaza si seara.
Cabinele destinate membrilor trupei trebuie sa fie echipate cu o oglinda in care o persoana sa se poata vedea in intregime, o masa, doua canapele de marime normala, scaune comfortabile pentru patru persoane, cel putin doua generatoare de energie electrica si toalete particulare (prevazute cu dus).
In afara de acestea, organizatorii concertului de la Sala Palatului mai trebuie sa puna la dispozitia membrilor trupei si staff-ului si un birou de productie. Acesta va fi destul de mare incat sa gazduiasca patru persoane si sa contina doua mese si doua scaune, doua generatoare de energie electrica, cel putin doua linii directe de telefon, o linie de fax si internet de mare viteza (preferabil wireless). In ceea ce priveste camera echipei de productie, trebuie sa fie destul de spatioasa incat sa incapa fara probleme zece persoane si sa contina scaune confortabile si alte doua mese.
Se specifica prin contract ca toate cabinele trebuie sa fie intr-o curatenie perfecta si sa fie bine luminate. De asemenea, trebuie sa aiba aparate de aer conditionat, pentru a putea adapta temperatura in functie de conditiile atmosferice exterioare.
loading...