2010 este anul schimbarilor majore pentru MTV. Cu toate ca unii spera sa fie vorba de nivelul calitativ oferit de MTV, este vorba de o schimbare minora si poate chiar nesemnifcativa pentru omul de rand, dar cu atat mai importanta pentru ei: schimbarea logo-ului MTV.
De-alungul timpului, MTV si-a updatat constant programele si formatul emisiunilor pentru a corespunde intereselor publicului, insa a pastrat mereu celebrul sau logo si sloganul "Music Television". Pana acum!
Recent postul a dezvaluit un nou logo, precum si renuntarea la vechiul slogan, indicand faptul ca MTV nu mai este un canal dedicat exclusiv muzicii, ci mai degraba un promoter de reality-show-uri. Noul logo reprezinta, de altfel, noul focus al MTV, si anume, emisiuni precum Jersey Shore, Teen Mom sau The Buried Life. (va sa zica muzica a devenit atat de neimportanta incat nici ei nu se mai ocupa de ea...)
Noul logo are si o versiune transparenta care poate fi adaptata in functie de noile staruri promovate de MTV, imaginea acestora putand fi inclusa in logo.
"Asa cum ati vazut, postul se indreapta intr-o noua directie. Aveam nevoie de un logo nou care sa reprezinte toate momentele importante prin care trece sau a trecut postul MTV", a afirmat Tina Exarhos, purtatorul de cuvant al echipei de marketing a MTV.
MTV a inceput sa emita in 1981 si a revolutionat televiziunea, dar si industria muzicii, fiind un post dedicat exclusiv acestui mediu artistic. Cu timpul insa, MTV si-a modificat setul de programe in functie de interesele categoriei de public tinta (adolescenti si tineri adulti).
In ultimii ani a devenit din ce in ce mai evident ca tinerii sunt mult mai interesati de reality-show-uri decat de muzica.
loading...