Singleul de debut al Alessiei a patruns mai intai pe radourile de nisa, fiind mai difuzat decat piesele mult mai cunoscutilor ei colegi de breasla: (sa intelegem deci, ca sunt si ei manelisti..?) Inna, Edward Maya si Connect-R, pe postul Vibe FM, conform Nielsen.
Faptul ca "Bora Na Su Po" se afla in topul celor mai difuzate piese la Vibe FM, un etalon de referinta pentru muzica clubbing, atesta calitatea melodiei? Nu neaparat...
Iata insa ca si radiourile comerciale au sesizat "potentialul" piesei, "Boro Na Su Po" fiind difuzata tot mai des si intrand recent si in Fresh Top 40 la Kiss FM, (poftiiiiim?!?) unul din cele mai ascultate radiouri din Romania. Astfel din pacate maneaua are sanse sa devina un hit la nivel national si nu numai, cererile de licentiere ale piesei in strainatate (a se intelege estul europei) fiind din pacate tot mai dese.
Sunteti cel mai praf blog de muzica! Sincer! Nu stiti decat sa barfiti artistii din Romania. Voi sunteti manelisti!!! Huuuooo!!!!
05-10-2010 16:03 de Lathspell
Anonim, defineste te rog termenul "artist". Pentru ca ce fac paparudele noastre din Romania nu este arta. Este o dejectie fonica pe care eu as arunca-o direct la gunoi. Este pe aceeasi treapta cu maneaua. O plagiatura fara sens si fara valoare, dar care prinde bine la prosti.
05-10-2010 16:19 de Lucian
Salutare tuturor, este a doua oara cand citesc un post, care o are ca referinta si titulatura numele Alessia. Din cate imi dau eu seama va folositi de numele Alessia pentru a va face publicitate site-ului asa am eu impresia ?! In primul rand piesa este in limba greaca, daca are intrumente acustice(mandolina) este manea ? Majoriatea pieselor din ziua de astazi contin instrumente ascustice (Chitara, mandolina, acordeon, clarinet saxofon etc.) Mai mult de atit, muzica pe care o auziti in mod frecvent la radio, este datorita ascultatorilor pentru ca ei o cer, nu pentru ca asa vrea managerul postului de radio. Dar din cate observ, decat Dnra Alessia este punctul de referinta al acestui site...desi, daca stam sa verificam mai bine piata muzicala, sunt mult mai multe piese care tind spre manea.
@ Lucian: Te rog eu frumos sa te uiti mai atent la stirile care apar pe acest site. Tot in perioada mentionata de tine, au aparut nume ca Mylene Farmer, Muse, Blaxy Girls si Lady Gaga in cel putin acelasi numar ca stirile despre Alessia. Ni se pare absolut "fair" ca in timp ce celelalte 99 de situri de muzica o preaslavesc, noi sa punem totusi punctul pe i.
05-10-2010 20:17 de Anonim
Sunteti un blog absolut penibil. Boro Na Sou Po este super piesa. Terminati cu critica gratuita la adresa Alessiei. Celelalte bloguri o ridica in slavi pentru ca merita. Voi sunteti pe alta planeta. No offense!
05-10-2010 20:41 de Anonim
Ce "muzica" scarboasa. Sunt atat de multi prosti care asculta asa ceva incat nu ne mai mira de ce 75% din populatia tarii nu au IQ-ul nici macar egal cu Becali ci cu oile lui.
Ma duc sa borasc, fiindca tocmai s-a terminat oracaiala houseristo-manelista.
05-10-2010 21:09 de Raul
piesa e ok. obiectiv vorbind. nu e preferata mea, dar pentru stilul ei este in regula. nu e manea. si nu sunteti obiectivi. am observat de multe ori ca articolele sunt scrise doar subiectiv, si nu de oameni care stiu ce inseamna un "articol". pacat. intru tot mai rar pe acest site, din cauza acestui motiv.
Ce vi se pare de calitate la tipa asta si la videoclip? Voi ( anonimii!) chiar nu cautati pic de originalitate la un artist? E doar un alt videoclip in care tipele se dezbraca,isi freaca(iertati-mi expresia, daca vi se pare prea vulgara,dar fata de ce am auzit in ultima sapt pe aici, e floare la ureche) fundul de o masina si se spala intre ele.Nu vi se pare macar asa un pic cliseu? Nu v-ati saturat sa vedeti acelasi lucru?
Imi pare rau, nu vreau sa va jignesc gusturile muzicale, dar va rog sa fiti sinceri fata de voi insiva si sa realizati ca Alessia nu a demonstrat ca are voce (pana acum). Canta cumva live in videoclip? Observati vreun timblu vocal deosebit care merita ridicat in slavi? Deocamdata nu. Deci care e graba, de sariti de gatul altuia?
Calitatea asta si talentul deosebit nu reises de nicaieri.Are succes pt ca abordeaza un stil comerical ( de ce va simtiti jigniti de termen,nu-i adevarat? ) nu pentru ca a demonstrat ceva iesit din comun.Daca peste noapte descopar ca Alessia chiar are voce si abunda de simt artistic, maine voi fi prima care o va lauda. Pana atunci, NU.
@ Raul: ma faci sa zambesc. Situl acesta n-a tinut niciodata sa fie obiectiv, cel putin nu in conditiile industriei muzicale din zilele noastre. Noi promovam muzica buna, asa cum sugereaza si titlul. Restul... e de tras apa peste. Ei, daca pentru tine asta inseamna muzica "ok", inseamna ca inca nu ai ajuns sa ai gusturi muzicale. Ceea ce poti face este, sa continui sa intri pe acest site pentru a cunoaste ce inseamna muzica intr-adevar buna, sau ... da, poti sa renunti sa-l mai vizitezi si sa ramai totodata plafonat pe veci intr-o semi sau incultura muzicala. It's entirely your choice.
@easycom: Sincer, mai bine nu scriai comentariul ala. Faptul ca pentru tine o anumita melodie sau un anumit artist/trupa reprezinta "muzica buna" nu inseamna ca e universal valabil. Muzica e o chestie de gust, care nu se discuta punct. Degeaba ii spui cuiva care nu suporta muzica celor de la Queen, de exemplu, ca aia au facut super muzica la vremea lor. Si daca respectivul nu accepta muzica aia, nu e absolut nicio problema. Asta nu inseamna ca e incuiat sau incult daca nu-ti impartaseste gusturile muzicale. Sau "recomandarile" site-ului astuia.
Voi judecati total aberant muzica, sincer. Traiti in trecut, va agatati de muzica de atunci (care intr-adevar, suna mult mai bine decat ce ascultam azi pe la radio sau tv) si dati cu pietre in tot ce nu considerati VOI ca reprezinta muzica. Evoluati bai baieti, muzica din ziua de azi s-a schimbat mult, a devenit aproape exclusiv electronica si place, oricat va zbateti voi s-o umpleti de rahat.
Inainte de alte comentarii aberante, tin sa mentionez ca 95% din muzica de pe calculatorul meu e muzica veche, anii 70, 80, 90. Deci nu, nu sunt subiectiv deloc in cele spuse mai sus, dar inteleg libertatea individului, inteleg ca gusturile nu se discuta si, mai ales, inteleg sa nu judec o persoana dupa muzica pe care o asculta. Poate invatati si voi asta.
@ incredible_one: Tu chiar crezi ca situl asta promoveaza artisti bazat pe gusturi? Mai gandeste-te odata. Daca noi am trai in trect, situl asta s-ar numi, muzicaveche.ro... insa daca te uiti mai bine foarte dar foarte rar vorbim de muzica veche si de artistii de pe vremuri. Replace, Mylene, Eminem, Kylie, Amy Macdonald, Criss Blaziny, Banica Jr, Take That, Michael Buble, Morcheeba, Fara Zahar, Miss Mary, Blaxy Girls, sunt toti artisti care canta acum, iar unii dintre ei chiar foarte noi. In schimb ceea ce fac ei intra in baremul muzicii de calitate. Tu zici ca gusturile nu se discuta, noi spunem ca exista un barem, si fyi a existat de cand a aparut muzica. Noua ne place muzica de club, dar aia buna. Din pacate la noi nu prea se face, asta e partea a doua. Daca tu crezi ca muzica din zilele noastre a devenit aproape exclusiv electronica atunci ori n-ai fost demult intr-un magazin de muzica, ori nu stiu... traiesti pe alta planeta. Poate ai prea multa muzica veche pe PC, si n-ai loc pentru cei noi, dar oricine iti poate dovedi ca industria muzicala globala inca sustine toate genurile muzicale in cat de cat egala masura, mai mult chiar se introduc genuri noi (ca si indie de exemplu) de calitate, care castiga teren. Nu te lasa plafonat de ce avem noi in tara, fiindca iti va ingusta irecuperabil viziunea asupra muzicii. Muzica a fost, este si va fi arta, indiferent ca scriem 1878 sau 2078 in calendar, deci nu noi trebuie sa evoluam ci voi, sau cei care inca nu stiu sa faca diferenta intre arta si produs de duzina.
Interesant faptul ca vorbesti ca si cum ai fi de departe pensionar, insa fac pariu ca ai mai putini ani decat am eu sau multi altii de pe site-ul asta.
Promovarea artistilor pe site-ul asta se face ori dupa gust, ori dupa interes, si aici poti sa zici ce vrei tu ca n-ai cum sa ma convingi de contrariu, stiu foarte bine care-s interesele pe "muzicabuna.ro".
Ca tu spui ca exista un barem, e problema ta, nimeni nu tine cont de el. Gusturile in materie de muzica sau de orice altceva NU se discuta, mai ales pe-un site obscur care se vrea criticul suprem in ale muzicii. Iti permiti sa dai in alte blog-uri, sau site-uri, sau orice, ca ridica in slavi anumiti artisti sau anumite melodii, insa omiti faptul ca sunt extrem de putini (daca sunt si aia) care tin cont de parerea ta.
Cat despre industria muzicala globala, se vede ca n-ai idee. Da, in magazine inca se mai gaseste muzica din alte vremuri, sau exceptii din zilele noastre, insa, vorbind procentual, cat la % din muzica de azi nu e electronica? Cauta si tu niste statistici si vezi cam cat din ce e in topuri e muzica electronica si cat nu. Si nu confunda ce am zis cu "electronica", ala chiar e un gen de muzica, vezi Prodigy, etc.
Apoi, mai informeaza-te ce inseamna "indie". Nu e nici pe departe un gen, cum spui, ci inseamna "independent music". Vezi pe wiki daca esti nelamurit.
In final, o dai cu nuca in perete. Muzica a devenit de muuuulti ani de zile o afacere si cam atat, deci nu mai putem vorbi de arta, ci doar de comercial. Ca tu nu te impaci cu "trend-ul" e problema ta. Eu unul sunt de acord ca muzica, per total, n-a evoluat, ci invers, dar asta e. Nu te obliga nimeni sa-ti placa, sa asculti, sa etc. Nici chiar sa scrii ce vrei tu despre. Dar sa spui despre cei care agreeaza fenomenul ca sunt inculti nu face altceva decat sa puna un mare L deasupra ta. De la "looser". Oricat de "critic muzical" te-ai da tu. Grow up.
Ehh, ai ghicit, la indie rock ma refeream, am sperat ca se subantelege. In rest nu comentez, m-am plictisit de discutii aluda pentru luna asta. Poti sa ma numesti orice. Eu stiu ca muzica pe care am promovat-o pe situl acesta, e muzica buna. Eu dorm cu sufletul impacat chiar daca tu ma crezi un looser. De fapt, in conditiile de fata, prefer sa fiu numit looser, sincer... Punct.
muzica pentru Romania, in afara asa ceva sigur nu se asculta...
06-10-2010 19:23 de Anonim
nu conteaza ca e muzica electronyka, mecanica, gurista, etc. Ca sa fie MUZICA tre sa aiba in ea acelasi numitor comun, care il gasesti de asemenea intr-o pictura de pikaso,o poezie de eminescu, un film de felini si un blah blah de eminem, it has to have A SPARK OF ART IN IT.
cica gusturile muzicale nu se discuta; mi se pare o zicala buna, nu cred sa am prea multe de discutat cu cineva caruia ii place alesia de ex which btw, she sux
07-10-2010 11:51 de KOSS
Dau dreptate blogului,acum probabil piesa o sa apara pe toate posturile de radio,ca deh daca a difuzat-o unu tre sa o dif si celelalte ) pana la epuizare.S-a mai adaugat o piesa la cele 10 care sunt difuzate zilnic pana la refuz.Si cand te gandesti cat de usor sunt manipulati ascultatorii!
MuzicaBuna tine-o tot asa ,nu renunta, faceti o treaba grozava ,industria asta jenanta...e mult mai jalnica de cat o prezentati voi ! cat despre anonimi ,sunt pur si simplu niste nulitati in materie de muzica ...din pacate suntem bombardati cu gunoaie de astea zi de zi din toate partile ,pt. mine ramane MUZICA = ARTA
chiar a atins penibilul muzica din Romania .O manea vopsita a ajuns in topuri ,asa ne facem o parere despre topuri si radio-uri ,sunt egal cu zero !
09-10-2010 23:21 de Anonim
am ascultat si eu piesa de care vorbesti, dar nu este manea ! influentele sunt din Grecia, din cate aud !
10-10-2010 02:42 de Pam
eu nu reusesc sa o ascult de la cap la coada de cat de plicticoasa e melodia... despre titlu articlolui ce sa zicem? e evident, a vrut sa atraga atentia.
10-10-2010 09:49 de Anonim
in atentia papagalilor care isi acopera slabiciunile pretinzand ca gusturile nu se discuta! ba da, GUSTURILE SE DISCUTA, altfel orice terchea-berchea s-ar putea pretinde critic de arta, bre! orice forma de arta are anumite trasaturi caracteristice, care o plaseaza pe o treapta superioara, inferioara sau in afara definitiei; panimaiesi, tovarasi pt. care toti suntem egali? nu, nu suntem egali, unii sunteti mai prosti!
Am ascultat si eu, aici,melodia cu nasupo[ un fel de niciun fel]N-am inteles nimic din melodie, sincer, mi-ar fi placut mai mult o manea , chiar daca nu ma dau in vant dupa ele.Muzica adevarat buna, nu o ascult la radio, asa ca nu stiu ce se emite.Eu sunt cu hard rock, si din astea am albume complete pe care le ascult cu placere oricand.Muzica de la radio, asa zis comerciala, nu-mi face placere, asa ca nu o ascult.Un stres inutil....
salut de la RADA DE MEDIA VA DERANJAM
STIM CA RADIOURILE DIFUZEAZA MANELE asta depinde de fiecare in parte de politica firmei ce detine radioul respectiv si on line de exemplu am colaborat cu RADIO ROMANIA ON LINE si ei au dat menele noi sincer nu suntem un site ce promoveaza genul muzical dar nici posturile de radio de profil asa ca fiecare cum asi asterne asa adoarme
in ceea ce priveste KISS pe noi nu ne intreseaza fm ul ci on line . exemplu asculta RADIO DEEA SAU STIL ON LINE sunt poasturi de radio ce au ce spune .
10-10-2010 11:35 de Anonim
Pai se stie ca KissFm e cel mai manelar post de radio, doar este un post de radio basist ).Sincer... fata aia n-are nici-o treaba cu muzica, este paralela!
10-10-2010 11:49 de Emil Calinescu
Fratilor, aveti o obsesie. Vanati peste tot manele si orice piesa ce suna a manea o considerati asa. Nimeni n-a putut spune vreodata ce e cu exactitate o manea si limita dintre manea si ne-manea.
Daca melodia are succes, de ce va roade pe voi?Iar faptul ca are succes si "PIN ALTI" parti nu inseamna oare ca ... E MELODIE BUNA? Da stiu, specialistii n-o apreciaza...stiu, suna "infect".
Fratilor, exista atatea radiouri, aveti net, puteti asculta radiouri de nisa, doar cu muzica voastra preferata. De ce trebuie sa dati cu pietre in cei ce asculta altceva decat va place voua??E asa greu de acceptat ca muzica voastra nu e singura din lumea asta???Sau credeti ca e???
10-10-2010 12:11 de Efectul Advers
Uhh, la ce se preteaza radiourile de la care am ceva pretentii, sa dea aceste "melodii super interesante si pline de substanta". Chiar m-au dezamagit.
10-10-2010 12:36 de lilistoica24
Imi place foarte mult melodia si alessia binenteles
10-10-2010 14:13 de Dan
Oauuu...ce infect este acest blog de "muzica buna"...Alessia - Boro Na Sou Po este o piesa foarte apreciata peste hotare...dar carcotasii ca voi (blogul lui peste) nu apreciati...pun pariu ca si pe Inna o considerati praf...sunteti foarte interesanti...este prima si ultima oara cand mai citesc stirile voastre...Si apropo..KISS FM IS THE BEST!!!!
Bai prostime chiar nu facetzi diferentza intre a-ti place oarecumj o pi..a si a crede ca poate face si muzica . Jignitzi pana si oile lui Becali cu inteligentza voastra . Iar unii care o ,,, cred ca trebuie sa o si promoveze. Iar clipul e bucatica rupta din reclama cu sexoasele spalatorese de geamuri. Aceeasi mana de regizor libidinos . Cu totii ne ..... de cand e lumea (ca altfel nu am mai exista) dar a a crede ca asta singurul mod de manifestare si a vrea sa zici ca e arta e prea de tot. Dati-i inainte baietzi "care vreti, care putetzi, care nu va ramanetzi"
10-10-2010 19:41 de Anonim
Chiar k suntetzi praf. 1sfat: conciediatzi pe asta ce a scris articolul asta si cel de data trecuta cu muzica hip-hop si nivevul de trai din Romania.
10-10-2010 20:34 de Anonim
inca un articol SLAB....voi scadeti stafeta pe zi ce trece...e al treilea articol scandalos de slab...incoerent...titlu zice una in articol scrie alta...am sa ma dezabonez de la site-ul vostru...sunteti jalnici.
10-10-2010 21:00 de Anonim
de cand muzica greceasca este considerata MANEA?
pa ce lume traiti fratilor?
11-10-2010 11:48 de gizas
Asta este orice, numai manea nu. este o combinatie inte muzca greceasca si techno-dance romanesc. Maneaua are un ritm specific (tras din muzica orientala - si stiu asta k am fost in ind muz 5 ani... nu cea a manelelor, dar am analizat multe genuri)...beatul de manea este oarecum imilar celui de reggaeton (oarecum).informati-va inainte sa scrieti tampenii.
din acest motiv,sunt fan heavy metal de 20 de ani!
totul e live1
play back?never!!!
11-10-2010 15:02 de Anonim
este o piesa destul de buna asa zic eu nu are nimic cu manelele poate ar trebui sa va ascutiti putin auzul sa faceti diferenta intre manele si aceasta piesa sau sa va scoateti dopurile din urechi dar faceti/o fratilor nu vb de/a moaca
este buna piesa bravo ei pt ea
11-10-2010 15:02 de Anonim
este o piesa destul de buna asa zic eu nu are nimic cu manelele poate ar trebui sa va ascutiti putin auzul sa faceti diferenta intre manele si aceasta piesa sau sa va scoateti dopurile din urechi dar faceti/o fratilor nu vb de/a moaca
este buna piesa bravo ei pt ea
11-10-2010 16:39 de Anonim
Adevarat ca nu suna neaparat a manea, insa, daca asta este muzica de calitate pentru un roman, departe de manelism nu suntem... Citeam la comentarii mai devreme ca la kissFm se da ce ar cere norodul... Ei si? Asta nu este un semn ca cei care cer au un nivel de inteligenta ridicat... Muzica asta de influente cu influente orientale si grecesti cantat de fetite care au reusit doar prin nuri nu o sa ne duca niciunde... Suntem departe de muzica adevarata... La ani lumina... Tonul in lume este dat de SUA si Marea Britanie... Restul lumii se conformeaza... Numai Romania prefera sa ramana o tara de lumea a treia... Pana si muzical... Incredibil... Pana acum 20 de ani eram corect orientati... Cu fata catre vest...
11-10-2010 16:39 de Sanchez
Wow! Piesa asta e manea? Incredibila "cultura" voastra muzicala. Mai aveti un pic si va trebui sa va schimbati numele sitului
11-10-2010 16:48 de Opera
Aceasta pieas nu are nimic in comun cu o "manea" ( in sensul rau al cuvantului), cum sunt ultimele melodii ale lui Puya de ex.
Nu prea sunteti deloc obiectiv si catalogati fara analiza. "Muzica buna", asa cum cred ca ati dori voi sa o promovati, nu tine seama de genul ei: fie ea manea, rock, clasica, populara sau dance si fie ea cantata de Salam, Eminem, Paula Selling sau Henry Purcell.
Se subintelege ca ascult
in primul rand , ritmurile de manele sunt ritmuri copiate din orient, acum nu mai ascult muzica turceasca sau arabeasca etc pt ca zice lumea ca sunt manelist?
lol
si in al doilea, ascultati frate ce kkt vreti si nu va mai dati mari si tari ca stiti voi, interesantilor pffff
11-10-2010 19:58 de pritazurliu
bai fratilor pe cine intereseaza versurile unei melodii important este sa faca galagie si atit in rest sint numai epave by by uratilor
11-10-2010 21:05 de maiara
oh boy )
cat de jalnic e videoclip-ul
sa nu mai zic de versuri........sunt sigura ca nici ea nu stia ce canta acolo
frate astia au uitat sa mai cante si in lb romana
aa.....si sa nu mai zic si de engleza de c**** pe care o presteaza
in concluzie.........muzica romaneasca e de c**** ......evceptie cateva trupe cu advarat bune ca luna amara sau trooper care culmea.....nu sunt difuzate la radio
si.btw.....bai anonimule' data viitoare cand vrei sa mai scrii numele lui picasso undeva arata un pic de respect ptr adevaratii artisti si chinuie-te sa il scrii cum trebuie
11-10-2010 21:17 de GABRIEL
VOI BANUIESC CA NU STITI CE ESTE AIA MANEA SI CE ESTE AIA MUZICA DISCO.
SUNTETI PRAF.
APROPO NUMAI VREAU MAILURI DE LA VOI PE ADRESA gabryel03@yahoo.com CA VAD CA SUNTETI PRAF
11-10-2010 22:24 de Anonim
"gusturile nu se discuta,dar eu ma cac pe gusturile publicului romanesc!!!!"
12-10-2010 11:48 de RadioNaiv
Nu vad relevanta intre titlu si articol, insa vreau sa stie toata lumea ca parerea mea despre muzica romaneasca, asta de se difuzeaza pe la radio, e sub orice critica. Alessia sau cum o cheama te domnihsoara, are o prestatie de doi lei si sunt de acord: e non-valoare. Punct!
Un ca*cat de melodie, un ca*cat de clip, ce mai tambalau pt porcaria asta.
13-10-2010 15:45 de Anonim
nu vrem manele vrem muzica buna si de bun gust si ceva vechii se asculta mult acum
14-10-2010 13:31 de Andrei
Gusturile nu se discuta, da nu inseamna ca nu sunt gusturi bune si proaste, mai pe scurt, ce prosti asculta muzica deasta! Nu discut gusturile, doar arat cine e prost si cine nu. Cine asculta muzica asta si cine nu! Adeptii acestui gen normal ca se apara, venind cu tot felul de pareri.. ca prost articolul... ca sunteti praf... ca nu stiu ce. Ramaneti tot asa fratilor, pentru ca lumea desteapta oricum stie ce e muzica, si cu sau fara aceste pareri.
14-10-2010 13:34 de Andrei
PS. Sunt total de acord cu Tht_sound.
14-10-2010 16:14 de Anonim
bai frate... sunteti praf ma cu site-ul vostru... ok melodia e praf, intr-adevar, dar cititi articolul lui Florin Grozea despre muzica romaneasca si mai taceti din mecla... oamenii au sansa sa vanda afara... voi cand o sa intelegeti ca nu se mai face arta ci industrie pe banda rulanta.. SE FAC BANI! Ok noi stim k e praf piata si plina de piese trase la xerox, dar uite ca inca tin... afara... e alta poveste... acolo lumea abia descopera stilurile astea si se pare ca ii innebunesc... nu stiu despre alessia ce succes are afara, dar vezi inna & Co.
15-10-2010 15:19 de donesteff
nu sunt numai melodii din astea care nu duce reiting si sunt.... vai sia amar de....
17-10-2010 18:06 de Anonim
fratilor!!apucati-va de vandut varza in piata,ca la pareri muzicale sunteti praf!!