Incepand de luna aceasta, la Rock Shop-ul restaurantului Hard Rock Cafe
Bucuresti se gaseste, in exclusivitate, seria limitata de tricouri create
si semnate de Jon Bon Jovi. Tricourile, disponibile atat pentru barbati, cat si pentru femei, au pretul de 99 lei iar o parte din incasarile
provenite din vanzarea acestora vor fi donate Fundatiei Caritabile "The
Philadelphia Soul".
In fiecare an, Hard Rock International semneaza in scopuri caritabile un
parteneriat cu una dintre vedetele de talie internationala din lumea
muzicii. Intitulat "The Signature Series", proiectul presupune implicarea
artistului in crearea integrala a design-ului pentru o serie limitata de
tricouri si insigne a caror vanzare in reteaua Hard Rock strange, an de
an, milioane de dolari donati apoi unor fundatii caritabile din intreaga
lume.
Ajuns la editia a XXVI-a, proiectul "The Signature Series" prezinta anul
acesta, in exclusivitate prin reteaua Hard Rock, un tricou conceput
integral de Bon Jovi - invaluita de un banner care poarta numele trupei
sale, o inima strapunsa de un pumnal inaripat.
"De-a lungul anilor petrecuti ajutand la construirea caselor si refacerea comunitatilor alaturi de Philadelphia Soul Charitable Foundation, am vazut ca oamenii chiar vor sa contribuie la realizarea unor lucruri in care cred", a declarat Bon Jovi.
"Cu Hard Rock ca partener
international, seria limitata Signature Series ofera fanilor posibilitatea de a contribui la realizarea proiectelor viitoare", a continuat Bon Jovi.
Despre implicarea cantaretului in proiect, Hamish Dodds, CEO Hard Rock
International a declarat:
"Jon Bon Jovi este unul dintre cei mai populari
si de succes artisti ai lumii de peste doua decenii, iar noi suntem onorati sa avem un artist si filantrop de talia sa in programul Signature Series."
loading...