
Suparati ca piata muzicala romaneasca e invadata de piese cu caracter obscen, versuri absurde, compozitori neinspirati si trupe de fetite cu fustite scurte, cativa specialisti in domeniu au incercat sa ia atitudine fata de fenomenul ce devine din ce in ce mai agasant.
Succesul lui Marius Moga a starnit atat invidie, cat si admiratie in cei ce i-au urmarit evolutia in lumea muzicala romaneasca, iar mai apoi in cea internationala. Preocupati de fenomenul "Micul Mozart al Romaniai", cativa ziaristi de la revista VIP sustin ca au scos la iveala, zilele trecute, reteta succesului lui Moga.
Asadar, potrivit revistei VIP, ultimul hit semnat Morandi, "A la lujeba", seamana izbitor cu melodia de mare succes "Beijo". Explicatia acestui fapt este ca refrenul piesei "A la lujeba", ascultat pe reverse (de la coada la cap) este identic cu cel al cantecului "Beijo".
S-a descoperit, astfel, ca printre principalii vinovati de aceasta situatie sunt casele de discuri care, se pare ca au nascocit o strategie de marketing interesanta: daca o melodie a avut succes in trecut, vor continua reteta si vor produce, atat cat va merge, piese identice.
loading...