
Ieri, la Hotelul Crowne Plaza a avut loc lansarea oficiala de catre New Trend Media (membra a grupului UTI) a noului post tv de muzica - U, Televiziune Interactiva. Cu aceasta ocazie, in sala Valahia a Hotelului Crowne Plaza s-a desfasurat si o conferinta de presa in cadrul careia membrii conducerii New Trend Media au oferit explicatii privind functionarea si scopul noului post tv de muzica - U, precum si in legatura cu intentiile companiei privind serviciile si produsele multimedia.Sorana Urdareanu - directorul general al Companiei New Trend Media, a aratat ca prin natura sa de Televiziune Interactiva, UTV va fi o prezenta unica pe piata media din Romania. "Printre elementele care diferentiaza noul post tv de muzica de celelalte canale de televiziune de pe piata se inscriu interactivitatea, serviciile inovative si pachetul grafic utilizat, precum si lipsa VJ-ilor si a prezentatorilor", a explicat Sorana Urdareanu.
Canalul interactiv de muzica UTV, dedicat tinerilor pana in 30 de ani din mediul urban, emite 24 din 24 de ore fara interventia vreunui VJ. Programul muzical nonstop al postului este alcatuit exclusiv din videoclipuri muzicale - hituri internationale (60%) si romanesti (40%) care acopera o paleta larga de categorii muzicale: Pop Dance, RnB / Hip Hop, Slow si Rock. Noutatea consta in faptul ca telespectatorii au posibilitatea de a alege prin VOT dintre doua videoclipuri A si B - urmatorul videoclip difuzat fiind cel care acumuleaza cele mai multe voturi. Votul se trimite prin SMS, costul mesajului fiind 0.39 USD sau 0.42 USD (TVA inclus), in functie de operatorul GSM.
Sorana Urdareanu a precizat ca in aproximativ o luna va fi lansat si MASTERVOT (SMS mai scump) - serviciu special (ce va fi anuntat pe ecran printr-o forma grafica de impact) prin care videoclipului votat prin MASTERVOT i se atribuie 100% din voturi, indiferent de situatia anterioara, fiind declarat castigator.
Singura emisiune va fi Utops - topul saptamanal de 20 pozitii ce se va difuza sambata si, in reluare, duminica, de la 11.45. Folosind un stil grafic - graffiti si stickere - creat special sa fie atragator pentru tineri, Utops se bazeaza exclusiv de votul telespectatorilor care, pentru a contribui la alcatuirea topului, trebuie sa viziteze site-ul www.utv.ro si sa voteze sau sa propuna preferintele lor.
"Rotatiile melodiilor se vor realiza in functie de rapoartele generate de platforma TV, astfel ca in acest fel vom difuza exact ceea ce cer telespectatorii nostri", a subliniat Sorana Urdareanu.
In ceea ce priveste mesajele prin SMS, directorul general New Trend Media a aratat ca acestea vor aparea direct pe ecranul televizorului - mesajele aparand grafic ca fiind transmise de avatari (iconitele), personalizati cu numele telespectatorilor.
"Comunicarea se poate face atat intre telespectatori, cat si intre telespectatori si echipa U sau intre telespectatori si invitatii U", a precizat Sorana Urdareanu.
Directorul general New Trend Media a subliniat ca postul de televiziune "U" este primul proiect al unui concept alcatuit dintr-o gama larga de produse si servicii bazata pe o tehnologie inovatoare, de ultima generatie.
"Membra a grupului UTI, compania New Trend Media a fost infiintata tocmai din dorinta de a largi gama de produse si servicii tehnologice prin canale de "new media" - Internet, 3G, interactivitate - si catre piata de divertisment, avand ca public tinta tinerii intre 15 si 25 de ani (largit 13-35 ani).
Dorinta noastra este sa facem disponibile tinerilor din Romania trenduri noi, folosind instrumente care ii atrag, asa cum sunt muzica, stirile din show-biz, forumurile pe Internet, evenimentele de tip clubbing si accesoriile pentru telefoanele mobile, cu scopul declarat de a-i aduce mai aproape de cultura generatiilor tinere din tarile membre UE", a declarat Sorana Urdareanu, directorul general New Trend Media.
loading...