Gata cu tergiversarea! Asezati-va confortabil in fata monitoarelor, urmeaza partea a doua a simbolurilor muzicale newyorkeze. Si pentru ca a reusit sa contribuie semnificativ la rezonanta brandului, rezervam urmatoarele randuri muzicii din cunoscutul serial "Sex & The City".
PR pentru New York s-ar putea numi ceea ce producatorii serialului au realizat prin prezentarea unor povesti de viata intr-un cadru cu totul inedit: societatea moderna incadrata in imaginea citadina a New York-ului.
Succesul ecranizarii a avut mai multe ingrediente secrete, printre care: scenariul, interpretarea, vestimentatia si stilul abordate, si desigur, muzica inclusa in film. Simbolul muzical pentru "Sex & The City" este cu siguranta piesa de generic:
O melodie cu adevarat profunda, "Anna" semnata de Gunnar Madsen este fundalul muzical al unui moment dificil pentru Carrie (personajul principal) si devine unul din single-urile reprezentative ale filmului.
Lung metrajul "Sex & The City a facut deasemenea furori pe plan international, din ce in ce mai multi turisti dorind sa vada live locurile aratate in film. Fergie este una din artistele care a interpretat un single special compus pentru SATC, "Labels or Love", in care fredoneaza urmatoarele: "Love's like a runway but which one do I love more/ No emotional baggage, just big bags filled with Dior/ Love's like a runway, so what's all the fussing for/ Let's stop chasing them boys and shop some more".
Al doilea lung metraj vine insotit de un soundtrack mai mult decat potrivit pentru a reda farmecul orasului vedeta: Alicia Keys si Jay-Z, "Empire State of Mind". Posibil mult spus, insa daca piesa lui Frank Sinatra poate fi considerata imnul New York-ului din timpurile boeme, single-ul soundtrack este cu siguranta imnul contemporan al metropolei.
Si ca sa ramanem aproape de artistii mentionati anterior, amintim si piesa "Single Ladies" a frumoasei Beyonce, interpretata in stilul sau teatral, de Lisa Minelli.
Cele patru prietene au devenit model pentru toate reprezentantele sexului frumos din intreaga lume, iar problemele analizate in film au devenit materie de studiu in unele universitati americane. In "Sex & The City" feminismul este la el acasa prin abordarea cotidianului din perspectiva a patru femei si are chiar un moment muzical interpretat de protagoniste, care sustin sus si tare: "I Am Woman". (Helen Reddy-1975)
Facand o corelatie cu subiectul turismului dezvoltat prin intermediul altor domenii, sesizam ca industria cinematografica are un rol esential in formarea unui brand. Iar cand intreaga operatiune este acompaniata muzical de creatii memorabile, atunci suntem cu adevarat magnetizati de locatia cu pricina: New York, New York!