Acum un an a aparut un articol intr-un cotidian (nu o sa-i dau numele pentru ca asta ar insemna deja mult din partea mea...) in care se spunea (subliminal, fireste) ca s-ar putea sa avem probleme mari daca vom continua sa avem pareri "eronate" despre Stefan Banica. Doar ca aici intervine o problema: parerile noastre nu sunt eronate, ci poate subiective. Dar sustinute cu argumente, in subiectivitatea noatra.
Si acum, ca sa nu mai trag toata echipa MuzicabBuna "in josul parerilor mele" o sa scriu acest articol ca un editorial, adica strict punctul meu (propriu si pesonal) de vedere. So... Acest Elvis Presley "in mizerie" (daca ar fi sa-i raportam pe cei doi, unul la celalat) al rock-ului romanesc, acest megastar cu versuri "caterincoase", acest sferto etno-cantaret ne incanta cu ale lui colinde... la Sala Palatului.
Nici un (nu "niciun", ci nici macar unul) manelist din tara asta nu ma sperie mai mult decat un fan Stefan (voila rima!) Banica Jr. Niciun viscol cu drum inzapezit nu ma inspaimanta la fel de tare ca hoardele de oameni care se imbulzesc sa ii mai umfle conturile mai sus mentionatului.
Pe Hrusca il inteleg, el asta face de cand sunt eu cea mai mica. Dar Banica? De unde veleitatea asta de colindo`man? De vreo 4-5 ani s-a erijat in acest mesager al Craciunului iar piata si publicul l-au adoptat de parca nu ar mai fi existat niciodata un trend-setter mai trend-setter decat el, in materie de cantece tematice. Cum se transforma, insa, "Durli durli da" in "Leru-i Ler"? Cum se transforma Veta, cu chiuveta ei cu tot, in Fecioara Maria, nascatoare de prunc? Aceasta trecere cred ca mi-a scapat, asa imi pot explica de ce nu pricep fenomenul. Iar daca ma intrebi pe mine, un ins gelat, dat cu creion dermatograf si cu fond de ten, cu glumite citite de pe prompter si versuri de trubadur "smecherit" al secolului XXI, nu are ce cauta pe o scena de Craciun.
Asa ca, in prag de Sarbatori, las spiritul Craciunului deoparte, fac abstractie de hoardele de la Sala Palatului, ma transform in Grinch si zic: "Ma nene, ne lasi? Ne-o fi pacalit Zana ani de zile, la Surprize Surprize, am inghitit-o pe asta cu bunatatea, altruismul, generozitatea, s.a. Insa o tona de siropuri pseudo-rock e mai mult decat pot duce. Am trecut cu greu peste "Danseaza baba", "Bubulina Gospodina" si alte aberatii muzicale, de ce trebuie sa te iubesc si de Craciun? De ce trebuie sa iti vad zambetul dezinteresat pe toate posturile? De ce a trebuit sa faci si un film de Craciun? De ce? Si pana la urma, daca vinde, trebuie sa intreb asa: oameni buni, DE CE VA PLACE STEFAN BANICA JR???
De asta?
Ma inclin in fata publicului din Romania si ii spun: Nu va inteleg, dar va iubesc si asa. Mai ales ca Stefan Banica contracteaza uneori si cate un cor, care canta cu el in concertele de Craciun... Wooow...
Daca as spune ca nu-mi place de Banica Jr. as minti fiindca se vede clar din profilul meu ca este inclus intre artistii mei favoriti, uite iti si zic de ce:
1. Imi place rock n' roll ca gen muzical, iar din cate stiu eu, in tarisoara noastra el este singurul prin care traieste mai departe acest stil. Nu e el nici pe departe Elvis, dar apreciez efortul.
2. Mi-a facut o impresie buna inca de pe vremea filmului "Liceenii", care este unul dintre putinele filme romanesti care imi plac. De jucat nu joaca prost, a dovedit asta si in "Ho Ho Ho". Nu e el Anthony Hopkins, dar face fatza la rolurile pe care le primeste. La noi oricum nu prea se fac "filme grele".
3. Are o voce bunicica. Nu e el Pavarotti dar nici muzicantul de la coltul strazii. Are piese in general vesele, usor accesibile.
4. Din punct de vedere comparativ... sunt multi, foarte multi in prezenta industrie muzicala romana, care sunt chiar si pe langa el, absolut varza. Cand intre o tona de varza murata, gasesti un castravete, te bucuri...
5. Nu m-a interesat niciodata ce face pe langa muzica si filme, tocmai fiindca stiu ca mi-as schimba parerea despre el. Acuma, in ce priveste colindaturile lui... eu nu ma dau in vant dupa colinde in general, mai ales astea romanesti. Ultima lui piesa de craciun e bunicica, fatza de vaicarelile lui Hrusca bineinteles.
Foarte frumos. Eu respect asta, cum si tu respecti parerea mea. Uite asa arata o discutie intre oameni mari.
16-12-2009 16:54 de EL Vis
De acord cu easycom. Si eu iubesc rock'n'roll-ul, si cateva melodii de la el chiar imi plac (inclusiv Danseaza baba,Bubulina Gospodina, Lasa prosopul mai jos,Poveste de mai, colindele etc)
Ca om si actor recunosc, nici mie nu imi place, dar asta nu mai intereseaza..este neimportant pentru mine. Ma intereseaza MUZICA BUNA!
Cred totusi ca exagerezi.. si nu inteleg.. argumentele pe care le ai impotriva lui sunt cam banale.. "Ma nene, ne lasi?", "Zana", etc.
OK! Omul canta niste colinde de craciun. Si ??? chiar nu vad unde e problema...
Hm, problema este de oportunitate. De viziune. Arta, fie ea exprimata in muzica sau nu, are mai multe cai de exprimare. Corect? Cand ea se transforma pentru a deveni o forma de "vanzare notorie", ca-n cazul de fata, atunci mie nu mi se mai pare ok. Te-ai intrebat vreodata de ce nu face concerte de o asemenea amploare si in restul anului?
Da, Diana, din acest punct de vedere sunt 100% de acord cu tine. Ceea ce se intampla de Craciun in tara asta e "very much blown out of proportions". Cu toate ca suntem o tara mica, foarte mica chiar, de Craciun toti se trezesc ca vor sa faca bani si faima insa nu pe fatza ci asa, mai dupa crengile bradului iar Banica Jr. profita din plin de mirosul verde al bradului combinat cu mirosul verde al banilor. Recunosc ca de mult nu e arta, ceea ce face el de Craciun (si mai nou tot mai multi fac ca el), nu e nici macar conservarea obiceiurilor, ci pur si simplu business.
Pe undeva si publicul e de vina si aici din nou se observa puternic educatia slaba a acestei tari. Publicul nu mai alege, accepta orice i se baga pe gat, mai ales de Craciun, inghite rahatul cu zambetul pe buze.
Uite, iti spun eu cam ce ar fi frumos de Craciun in locul concertului lui Banica: un concert allstars, cu bilete VIP la pret normal, iar restul biletelor gratuite oferite printr-un fel tragere la sorti. In acest fel chiar ar fi un dar din partea artistilor catre public si nici nu ar fi sub spotlight doar Banica Jr, Hrusca sau Fuego.
16-12-2009 20:09 de UN OM DE MUZICA
DE CE NU-MI PLACE STEFAN BANICA! PT CA ESTE LIPSIT DE ORIGINALITATE, NU ARE IMAGINE PROPRIE, IL COPIAZA PE ELVIS PRESLEY OPNA SI-N POZITIA DIN POZA....! NU AQRE DELOC VOCE! CANTA SLABUTZ, MELODII STERSE, TAMPE! NU-MI PLACE STEFAN BANICA PT CA ESTE PREA INFUMURAT, PREA PLIN DE EL SI....ESTE UN TIP RESPINGATOR! NU-MI PLACE STEFAN BANICA PT CA...MUZICA LUI NU INSEMNA NIMIK PT MINE! DE MULTE ORI MA INTREB CE AU IN CAP SI CE TIP DE OAMENI SUNT CEI CARE DAU BANI SA-L VADA PE STEFAN BANICA LA SALA PALATULUI! NU AS DA NICI 2 LEI VECHI PT A-L AUZI CANTAND PE STEFAN BANICA! AVEM ARTISTI MULT MAI BUNI CARE FAC MUZICA MULT MAI BUNA DECAT ACEST SEMIDOCT, ASA CA....NU-MI PLACE! INSA FIECARE CU GUSTURILE LUI! DAR MIE NU-MI PLACE!PUNCT
nu-mi place stefan banica! se stie ca este o imitatie proasta a lui elvis presley! se stie ca stefan banica nu intra-n categoria artistilor cu voce! se stie ca stefan banica este un tip arogant si avar dupa bani! insa dincolo de aceste aspecte, stefan banica are o muzica desueta! muzica cantata de stefan banica nu stiu daca poate atinge corzile sensibile ale inimii cuiva! melodiile lui mi se par fara mesaj! sa te trezesti cantand asa....la intamplare despre vete si ghiuvete cum zicea si puggy, despre dansul babelor....si sa te crezi mare artist...e jenant! melodiile lui pot intra in categoria versuri idioate!sau melodii pentru tampiti! este fals, este distant si rece! sincer, nu-l consider pe stefan banica cantaret! si ma mai gandesc si daca poate fi numit si actor! noroc cu taica-su ...ca nu ajungea el, debordand de talent, sa joace-n liceenii!!! sa fim realisti!
Sincer, Diana a scris un articol bun, insa voi cativa de sus deja incepeti sa o luati pe aratura. Ori sunteti orbiti de subiectivism acut ori chiar nu stiti sa va uitati obiectiv la un artist.
Personal ma doare "nici acolo" de dansez pentru tine si alte rahaturi ce face el. Ca e arogant? 50% dintre oameni sunt aroganti, fara sa fie artisti. Observ ca doua piese v-au ramas in minte, si tot pe alea le criticati: Veta si Baba. Erm... stiti ca a scos si alte piese, nu? Ca de ex: "Numele tau, Asta-s eu, Inca o zi, Mi-e dor de ochii tai, Te iubesc femeie, Iubeste-o sincer, Iani" si inca cateva piese despre care vad ca nu zice nimeni nimic. De ce? Probabil fiindca alea sunt mai reusite decat Baba si Veta.
Pe scurt... prefer sa-mi cante Banica Jr. rock n roll in tara asta decat nimeni.
Imi place fiindca e bun,e talentat,e rocker,are umor si spontaneitate !
Am vazut filmul "Ho,Ho,Ho"...o comedie spumoasa excelenta,desi in Romania titlul nu e prea inspirat...
The other side of the Chioopanez.
@Captain_One: Tu cu cine te certi in halu' asta??
@Puggy: Deci dupa parerea ta eu am o problema fiindca simt ceva cand ascult acele piese? Uite, de asta nu se poate discuta frumos cu tine si cu multi altii fiidca imediat ce o persoana are o parere radical diferita, si chiar daca si-o exprima coerent, frumos si decent, il/o trimiteti la nebuni sau la un psihiatru, catalogandu-l drept defect.
@Puggy: Pai din moment ce mi te adresezi mie, normal ca o iau personal. Daaaaa! Dar zau ca nu inteleg ce treaba are mai varsta cu muzica. Inseamna ca daca am 24 de ani, e ceva in neregula cu mine daca imi plac vreo 10 piese de-a lu' Banica? Damn, that's ridiculous! Observ ca mai nou te certi cu toata lumea care nu-ti impartaseste parerile si probabil si colegutza ta avea aceleasi motive pe care le-am insirat eu, iar tu te certi cu saraca din chestii minore de astea. Daca tu esti inca sau deja sec, sau lipsit de sentimente, sau eu stiu ce ai, nu te certa cu altii daca ei nu-s ca tine, esti culmea...
Zau ca nu inteleg de ce comentariile au fost normale pana la primele doua, de acolo all goes to shit. Cred ca am sa fac un juramant de anul nou si n-am sa mai comentez niciun articol.
17-12-2009 17:59 de cineva banat
easycom, tu ne tii lectii de moralitate? nu tu esti cel care atunci cand cineva il sustinea pe traistariu il faceai praf? si acu ce-i cu aceasta repl;ica?Uite, de asta nu se poate discuta frumos cu tine si cu multi altii fiidca imediat ce o persoana are o parere radical diferita, si chiar daca si-o exprima coerent, frumos si decent, il/o trimiteti la nebuni sau la un psihiatru, catalogandu-l drept defect. ? esti praf ma...esti imoral insa faci caz de moralitate! zat!
17-12-2009 18:01 de ACELASI BANAT
Uite, de asta nu se poate discuta frumos cu tine si cu multi altii fiidca imediat ce o persoana are o parere radical diferita, si chiar daca si-o exprima coerent, frumos si decent, il/o trimiteti la nebuni sau la un psihiatru, catalogandu-l drept defect. ASTA-I REPLICA TA SI DENOTA CATA LIPSA DE MORALITATE AI! ITI REAMINTESC CUM PROCEDEZI TU CU ALTII! E PRAF STEFAN BANICA! E VARZA! E MURATURA! SI E PROBLEMA TA CA-TI PLACE. BA VAD CA ESTI SI FANUL LUI, II CUNOSTI MELODIILE...CRED CA STII SA SI DANSEZI K EL =))) ZAT DIN NOU!
Tu nu ai fost banat din cauza parerilor tale ci pentru modul in care ti le exprimai si te luai de restul lumii. Daca observi, eu nu m-am luat de nimeni, nici pe Traistariul tau nu l-am facut praf si nu cred ca am jignit pe nimeni. I always play clean, remember that.
Articolul Dianei nu este demn nici macar de-a fi bagat in seama din simplul motiv ca nu are nimic in comun cu critica muzicala; pe un website care se doreste a fi de critica muzicala parerile strict subiective nu au ce cauta. Pentru opinii personale avem bloguri personale. De ce imi place S. Banica Jr. ? Treaba mea ce ascult, atata vreme cat cantaretul stie ce e aia o nota muzicala si nu fura muzica de la nimeni chiar nu vad care-i problema. Unele intrebari sunt stupide, iar intrebarea asta "De ce va place S.B. Jr.?" este una dintre ele.
Problema e ca Diana se leaga constant de cineva sau de ceva. Ba nu-i place de asta, ba nu-i place de aia. MAI LASA-MA! S.B. Jr. chiar e OK. Cel putin are o cultura muzicala. In cel mai rau caz poti sa spui ca este mediocru. Daca mergi mai departe, inseamna c-ai sarit deja calul.
Ca se leaga, ca nu... macar are tupeu sa-si semneze parerea. Daca ati citi cu totii si articolele de critica pozitiva de pe site-ul asta si ati mai lasa comentarii si pe-acolo, chiar v-as baga in seama, insa din pacate pot numara pe maini si picioare cate persoane citesc si restul articolelor, fapt din care trag cateva concluzii destul de evidente: va place cearta, va plac articolele de critica negativa, le cititi doar pe alea, si voi la randul vostru doar de criticat stiti, niciodata de apreciat, cultura sau orizont muzical extrem de restrans... iar cireasa de pe tort: lasitate. Sunt convins ca ar putea scrie oricine un articol pe siteul asta, care sa contina o singura propozitie de genul: "Formatia XY e varza, ma sterg cu ei pe partea dorsala." Ar fi cel mai citit si comentat articol, ar bate orice record prezent pe site. Voila nivelul multora de aici...
18-12-2009 17:29 de Anonim
Easycom, ce treaba are faptul ca eu nu ma obosesc sa-mi semnez post-urile cu ceea ce noi vorbeam mai inainte? Acuma ce? Daca arunc cu cxcxt in lume dar imi semnez articolele inseamna ca tot ceea spun este pardonabil?
Eu m-am plans numai de lipsa de bun simt a Dianei. Am avut grija sa nu-i bag in aceeasi oala pe toti de aici.
Problema este ca articolele de bine se refera numai la artisti a caror muzica eu nu o ascult. Si eu nu comentez despre ceva care ma lasa indiferent. Nu ascult Lady Gaga, nu ascult AC/DC, nu ascult ceea ce voi promovati. In schimb mi se pare de bun simt sa iau apararea lui S.B. Jr. cand cineva il ataca intr-un asemenea mod. Cand m-am certat eu cu cineva aici? Ce? Faptul ca eu iau apararea cuiva inseamna ca fac automat scandal?
18-12-2009 17:58 de El Vis
Poate intentia Dianei a fost de "atrage" trafic... Am vazut ca e la "moda". Si poate coincide si cu parerea ei despre SB jr. Ce s-ar intampla daca am incepe toti pe aici sa-i injuram pe cei care nu ne plac ? Probabil ar CRESTE vazarile... E foame de bani.. zicea parca un manelist
18-12-2009 18:22 de Anonim
Eu cred ca articolele astea or sa plictiseasca lumea si in cativa ani site-ul o sa inceteze sa mai existe. Parerea mea.
Eu vorbeam in gereal, tocmai de aceea am folosit pluralul. Ideea era ca atunci cand cineva afirma ceva, este indicat sa se semneze. Cand Diana, eu sau oricine altcineva are o parere negativa si si-o exprima printr-un articol pe acest site, se semneaza, nu se ascunde dupa anonimat. Tu si multi altii, va exprimati si voi parerea, fiindca asa e democratic, insa va ascundeti dupa "Anonim". Chiar daca Diana ar fi scris un articol plin de injuraturi, o aberatie colosala, tot as fi avut mai mult respect pentru ea, decat pentru un "Anonim". Ca sa vezi cat de mult inseamna o semnatura...
Nu la tine m-am referit cand era vorba de cearta, repet, vorbeam la modul general.
Din nou general vorbind, se pare ca nu doar tu nu asculti muzica artistilor promovati prin articole ci inca 95% dintre userii si vizitatorii acestui site. Sa vedem ce mai exact nu ascultati si nu va place: Yanni, Il Divo, Mylene Farmer, The Honorary Title, Madalina Manole, Pink Martini, Amy Macdonald, Lily Allen, Florian Pittis si Robbie Williams. Astea sunt formatiile/artistii pe care eu le-am promovat pana acuma - 10 la numar. M-am luat de doar 2: DJ Project si Andra. In mod curios la ultimele doua articole s-au lasat in total cred ca de doua ori mai multe comentarii decat la restul 10 impreuna. Situatia nu se rezuma la mine, e generala, nu ai decat sa iei calculatorul si sa numeri.
Este trist ca doar atunci aveti o parere cand cineva are o parere opusa si negativa. La fel de trist este si faptul ca atat de multa lume are o atitudine identica, citez: "artisti a caror muzica eu nu o ascult. Si eu nu comentez despre ceva care ma lasa indiferent".
Ok. Eu aici inchei. Diana, imi cer iertare ca m-a luat valul si ca s-a creat o discutie total pe langa subiect.
18-12-2009 20:44 de El Vis
@easy Daca la primul post eram de acord cu tine, la ultimul nu prea sunt. Observ mult vorbe, ma scuzi, dar spui mai nimic. Si ce daca multi semneaza sub ANONIM ? Va e frica ca ar putea spune niste adevaruri fara sa se teama de consecinte ? (cum observ la unii din voi) Site-ul permite sa fie si comentarii de la ANONIMI, asa ca... Am incheiat si eu, m-am saturat de subiectul asta, de certuri.. vin sarbatorile
18-12-2009 21:26 de Anonim
Easycom tu chiar crezi ca ma intereseaza pe mine ca tie nu-ti convine treaba cu anonimatul? Vad ca pt tine conteaza mai mult semnatura decat mesajul in sine.
Imi explici si mie cum as putea sa las comentarii cand e vorba de un articol care pe mine efectiv nu ma atinge? Nu, nu ascult R. Williams, nici nu ma intereseaza cariera lui. Dar daca o sa apara un articol in care el o sa fie atacat in stilul ala in care Diana a atacat-o pe blonda aia (tipa cu magazinul din Unirii, nu mai imi aduc aminte cum o cheama) sa fii sigur c-am sa-i iau apararea cat de cat la comentarii. Repet, eu nu am bagat pe toti de aici in aceeasi oala, doar m-am plans de atitudinea Dianei careia ii place sa patroneze lumea. Eu unul sunt satul s-o vad cum leaga de toti si toate. Chiar trebuie sa ne legam si de S.B. Jr. ?
va certati degeaba! stefan banica jr este un artist fara voce, slaburtz si cu melodii proaste, fara mesaj! stefan banica este artsitul celor....care habar nu au ce-i aia muzica buna! punct
19-12-2009 23:30 de Anonim
Bine ma bine! Noi suntem prosti si tu esti destept.
cine a zis asta? probabil ca asa te simti, sorry nu e vina mea ca te crezi prost! eu mi-am zis parerea de stefan banica...atat! dar sunteti rai si va place sa trageti concluzii dupa nivelul IQ-ului probabil! marsh ma.....
20-12-2009 18:01 de Anonim
Era de asteptat c-ai sa zici orice in afara de ce trebuie :\
imi place stefan banica la fel de mult cum imi place si marcel pavel... adica deloc... ii detest pe amandoi...
22-12-2009 13:06 de Anonim
Nici pentru mine nu este tocmai un idol, insa cred ca nici unul dintre voi nu a mers la teatru sa-l vada pe Banica jr. intr-o piesa. Si ar mai fi un aspect pe care nimeni nu l-a remarcat: intotdeauna canta live. Asta demonstreaza ca se respecta pe el, dar si pe noi (a se citi unii dintre noi) spectatorii.
23-12-2009 06:33 de Anonim
subscriu la ce spune lilisoprana.
o fi ea mai radicala da' le spune la fix.
Sarbatori fericite la toti
25-12-2009 17:32 de mimi
l-am vazut pe stefann in concertul de anul asta decraciun. penibil! statea rezemat in microfon...in stativul de la microfon ..ala era show? si canta f prost! nu are deloc voce! k el canta tot poporu daca vrea! nu-mi place deloc acest stefan umflat cu tzevia de casele deproductie. este un nimeni ridicat la rang de valoare!
de ce nu inchizi acest subiect? stefan banica este un penibil fara voce, fara originalitate, o copioe proasta a lui elvis! stefan banica nu poate canta bine live! stefan banica este un papitzoi!
27-12-2009 20:52 de Anonim
pai imi place muzik asta
27-12-2009 21:30 de Unu care se pricepe
Ce polemica frate?!?
Nu vreau sa comentez articolul...
1.Stefanel(LA MULTI ANI!)e bunicel la R'N'Roll si are si talent(atat la muzica,cat si la film)
2.Imi pare rau,dar filmul "Ho,ho,ho"e de "Huuooo!"...adica o mare porcarie,e tras clar de par dupa sabloanele americane,pana si copilul(care zic eu ca a fost cel mai veridic)seamana cu ala micu american din singur acasa n+1, actorii presteaza neconvingator-chiar penibil,inclusiv Banica Jr.!
O faza buna a fost cea cu pseudo depanatorii auto-ca asa sunt destui la noi...regia slaba de tot, mai ales ca a fost un regizor spaniol.
PACAT...de banii cheltuiti si de timpul pierdut degeaba!
nu va mai certati ca nu e bine!mie imi place si ca interpret,si ca actor si ca prezentator!recunosc nu m-am uitat la concertul lui,dar nu m-am uitat pentru ca s-a difuzat prea tarziu!dar e un foarte bun cantaret ,actor si prezentator si reuseste sa placa unui anumit gen de public!si am zis ca numai unora le place fiindca vad ca pe site e cearta ,desi nu ar trebui,cui nu-i place sa nu comenteze!punct!
si nu mai injurati in comentarii ,ca va faceti de ras!
28-12-2009 12:34 de Mario Rocknroll
sa va fie rusine tuturor celor care ziceti toate tampeniile despre nea Fane.....ori sunteti toti manelisti ori sunteti afoni cu privire la muzica ......nu stiti decat veta si baba.....fratilor...ascultati si alte melodii de-ale lui si veti vedea ce originalitate si ce sentimente reies din ele.....vai de capul vostru......nu degeaba e stefan banica jr cel mai bine platit artist roman....pt k are cu ce......bineinteles se mai gasesc si cateva gunoaie care sunt afoni de muzica si se dau cu fundul de pereti k nu le place.......hai ceao...Va pupa mosu
28-12-2009 12:44 de Mario Rocknroll
si referitor la liligalati13 ... dak te-ai uita mai mult la tv...ai stii si uh k stefan banica jr canta NUMAI LIVE !!! ....dar nu cred ca lasi tu minimaxul sau jetixul pentru nenea Fane nu? :P ...hai k esti o dulce....te pup)
pai k stefan banica ...pot canta si eu si tu si oricine si poate chiar mai bine! ce melodii asa grele care sa-i solicite vocea are? NICIUNA! canta simplu si p[rost! chiar va place sa va contraziceti? cand o canta stefan banica o melodie sa ma dea pe spate, sa aud voce la el, emisie,filing...atunci e ok! dar atat timp cat canta k un copil de 4 ani...e jalnic!noroc ca se maimutzareste si...asa se scoate! face circ pe scena si se crede showman!
28-12-2009 22:28 de Anonim
hehehe lilisoprano, esti tare! ) si ai dreptate, banika sux
01-01-2010 23:30 de Anonim
eu personal cred ca stefan banica este cel mai buna artist din romania. canta fara greseala si are o voce nasemuita.
stefan dk citesti acest mesaj sa sti ca esti un mare talent si sa nu te uiti sa sai bagi in seama pe cei invidiosi care nu vor decat sa te rastoarne si ca sa ti dea un nume rau.esti cel mai tare!!!
01-01-2010 23:32 de Anonim
si ca sa mai zik ceva personal,daca iti blac si barbati bine stefane,sa sti ca eu te ador si am visuri cu tine adica fantezii
Daca il critici pe Stefan Banica jr. critici acele mii de oameni care au fost la concertul lui si inca vreo cateva de zeci de mii care s-ar fi dus,dar erau poate din alt oras sau stateau mai rau cu banii......si...crezi ca e normal sa critici gusturile atator oameni? Mai bine la "Albumul zilei" pe care il dati la download,gratis, bagati si voi "Muzica buna" !!! Si tot acolo parca am vazut si albumul lui Banica!....va dati singuri in cap!...)
e simplu, pentru ca oricine poate fi criticat, nimeni nu e perfect sau intangibil. nu exista muzica buna la modul absolut, totul este subiectiv, la fel ca si critica
Daca totu-i subiectiv inseamna ca nu exista lucru bun sau rau, lucru prost sau bun. Prin urmare daca mergem pe sistemul asta de gandire ajungem la concluzia ca nu are nici un rost sa faci critica muzicala. Prin urmare site-ul asta nu-si are rostul. Dar exista lucruri bune si rele, exista bunul gust si prostul gust. Problema este ca daca te apuci sa critici pe cineva, fa-o cum trebuie. Nu e suficient sa arunci cu opinii scrise pe genunchi. Daca mergem pe sistemul ca totul e subiectiv atunci nimeni nu are nici un drept sa spuna ca un lucru anume este bun sau rau, sau ca o muzica este de buna sau de proasta calitate.
06-01-2010 15:27 de Liub
nu pot sa spun ca imi place banica jr, dar am fost la concertul sau de Craciun si ca si Madonna, banica este mai mult un show man decat un cantaret. Mie unul mi-a lacut cum si-a atras publicul de partea sa, sau sa ma exprim astfel, mi-a placut cum si-a atras publicul in spectacol.
Deci ma repet, nu sunt fan, nu ascult, dar nici nu sunt atat de vehement ca tine scriitorule in a-l contesta pe el. Pana laurma, este un artist ce nu suporta comparatia cu nimeni. Dupa cum gusturile nu se dicuta, nici artistii si dorinta oamenilor de a aculta pe unul sau altul, nu se dicuta. Nici macar de ce un artist canta ceva sau altceva nu se dicuta. Parerea mea. P.s. la manelisti ai voie sa discuti cat vrei, ca aia au deja un stil de viata din asta .
da , e un sho-man nimic mai mult , doar incearca sa distreze lumea , sa o faca sa se simta bine la concertele sale , are viata in el si cred ca asta e de apreciat, si cand are chef ...se dovedeste si un vocalist pe masura. fata de alti artisti care atunci cand te duci la un spectacol al lor si ti se pare ca mai au putin si vomita in scarba cuvintele unei melodii ...dupa atatea repetari ale unor sictirite melodii ale lor...doar sa termine mai repede si sa ia banii, apoi sa fuga mai departe ....