Joia trecuta, cu doar cateva minute inainte ca Ada Milea sa inceapa cantarea, am ajuns la mult asteptatul spectacol. 100 Crossroads, locul in care s-a tinut concertul, era plin pana la refuz. Lume pe scaune, pe canapele, in picioare si, bineinteles, pe jos, in jurul scenei. Selectii din "Nasul", "Insula", "Apolodor", melodii vechi-vechi de pe "Absurdistan", doua ore in care Ada Milea ne-a trecut aproape prin toate albumele. Ca bonus publicul a primit improvizatii si cateva piese noi, iar Ada a fost aplaudata puternic si continuu pentru doua bis-uri. De fapt, dupa fiecare piesa era un ropot de aplauze.
Deranjant a fost un ins care se credea foarte spiritual si tot incerca sa atraga atentia asupra lui, undeva departe, spre usa, unde se afla. Era ori beat ori prost, pentru ca nu-i iesea nimic din incercarea de a imita tot mai tare si mai galagios ce auzea de pe scena, doar-doar sa-l sesizeze si pe el cineva. L-a sesizat un bodyguard la un moment dat, iar apoi nu l-a mai sesizat nimeni pe acest one man show.
Clubul aproape s-a golit dupa concert, deh, doar era zi din saptamana, unii aveau scoala, altii serviciu a doua zi si mai sperau sa prinda vreun transport in comun. Asa ca straduta ce duce spre Universitate era aglomerata ca la amiaza de oameni veseli ce inca mai fredonau "Granita-n ranita" ori "Ciocolata" ori ce le era mai drag din ce au tot ascultat intreaga seara.
Respect inteligenta ADEI MILEA dar muzical mi se pare o mare porcarie,e doar o bataie de joc ceva mai rafinata, dar in rest e ca toata muzica romaneasca,o mare tampenie .